جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ساک دستی پارچه ای خرید عمده ساک خرید و ساک تبلیغاتی پرفروش - ساک پارچه دو رنگ 3 طرف کاست

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای دسته دار تولید شده از پارچه سوزنی یا پارچه اسپاند باند که تکرنگ و دورنگ بصورت ساده رنگی یا چاپدار میباشد مناسب تبلیغات مشاغل و خرید کالا و هدیه مورد استفاده قرار میگیرد امروزه استفاده از ساک های کاغذی و مقوایی هزینه بسیاری را در بر دارد و ممکن است هنگام حمل از بین برود ولی ساک دستی پارچه ای دسته دار با دسته های پرسی مقاومت زیادی دارد و قابل شستشو هستند و بیشتر مورد استفاده قرار میگرند و بیشتر از ساک کاغذی و مقوایی مورد استفاده قرار میگرند.

در زمینه تولید ساک دستی پارچه ای شرکت های بسیاری فعال هستند و بنا به سفارش مشتری ساک مورد نظر تولید شده و آرم و طرح مورد علاقه آنها بر روی ساک چاپ میشود این ساک در ابعاد مختلف تولید میشود دیگر استفاده این ساک در طرح های فانتزی مانند ساک دستی قلبی و در طرح های  ساک بته جغه و رنگهای قرمز و فانتزی در لوازم کادویی ها است که مخصوصا برای مناسبت های مختلف برا حمل هدایا از این ساک ها استفاده می شود مانند تولد و ولنتاین و سایر مراسم هایی که کادو باید جابجا شود.

 

ساک دستی پارچه ای خرید عمده ساک خرید و ساک تبلیغاتی پرفروش - ساک پارچه دو رنگ

پخش عمده ساک دستی اسپان باند

 پخش پلاستیک حراجی با پخش عمده این ساک در خدمت مشتریان عزیز است طرح های قلبی و بته جقه این ساک بسیار مورد استقبال همگان است جنس پارچه ای ساک به راحتی پاره نمی شود و قدرت حمل زیادی دارد و به راحتی نیز در خرید می توان برای اجناس خریداری شده استفاده کرد ساک دستی پارچه ای یکی از انواع ساک دستی های جهت تبلیغات می باشد که جنس آن از پارچه ای از اسپان باند(بدون بافت) با دوام و عمر طولانی می باشد.

این نوع از ساک پارچه ای چاپی جزو هدایای تبلیغات به شمار می آید این نوع ساک سوزنی قابلیت چاپ دارد از ساک پارچه ای دسته دار برای حمل و بسته بندی لوازم و کالاهای مختلف بخصوص در فروشگاه یا نمایشگاه ها استفاده می شود فروشندگان نام یا لوگوی برند خود را روی این ساک پارچه ای چاپ می کنند و آن را به همراه کالای خریداری شده توسط مشتری یا هدیه در نمایشگاه به افراد مختلف می دهند.

 

ساک دستی پارچه ای خرید عمده ساک خرید و ساک تبلیغاتی پرفروش - ساک پارچه دو رنگ 3 طرف کاست

ساک تبلیغاتی پارچه ای پرفروش

افراد با در دست داشتن این ساک پارچه ای در مسیرهای زیادی رفت و آمد می کنند و بسیاری از مردم لوگو یا نام برند آن فروشگاه را بر روی ساک پارچه ای می بینند این کم هزینه و به صرفه ترین روش تبلیغات بوده و از سویی دیگر به حفاظت از محیط زیست نیز کمک می کند . در کانال ما اجناس مشاهده نمایید

 

ساک دستی پارچه ای خرید عمده ساک خرید و ساک تبلیغاتی پرفروش - ساک پارچه دو رنگ 3 طرف کاست