جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مداد رنگی امپراطور پخش و فروش عمده لوازم تحریر ارزان قیمت

مداد رنگی امپراطور

مداد رنگی امپراطور

مداد رنگی 12 رنگ امپراطور بلند ساخته شده از مواد پلیمری بجای چوب با مغزی عالی و روان در جعبه مقوایی با رنگ های متنوع و کیفیت عالی با برند امپراطور و البرز و آدمیرال است برای کودکان در منزل و برای دانش آموزان در تمام رنده های سنی مناسب میباشد کارایی و کیفیت مداد رنگی 12 رنگ عالی موقع تراش کردن مداد و رنگ آمیزی نقاشی کودکان و دانش آموزان به راحتی نمیشکند.

مداد رنگی یکی از لوازم تحریر که بسیار مورد استفاده دانش آموزان بخوص رده سنی دبستان و راهنمایی و مهد کودک مورد استفاده قرار دارد زیرا وقتی بر روی کاغذ افکار و ذهن خلاقانه خود را میکشند توسط مدادهایی با رنگ های مختلف نیازمند هستند که آنها را رنگ کنند تا به نقاشی خود جان دهند مداد رنگی امپراطور یکی از مداد رنگی هایی است که از مواد پلیمری درست شده و در ساخت این مداد از چوب استفاده نشده است.

از نظر نوشتاری نیز مغزی با رنگ خوب و نوشتاری روان دارد از لوازم تحریری که هر دانش آموزی یک بسته از آن را در کیف خود دارد مداد رنگی است و در مدل های 6 رنگ و 12 رنگ و 24 رنگ در بازار موجود میباشد هر کارخانه ای در پک های مختلفی این محصول را عرضه میکند برخی در پک مقوایی و برخی در پک فلزی و برخی مداد را کوتاه و برخی بلند میفروشند.

 

مداد رنگی امپراطور پخش و فروش عمده لوازم تحریر ارزان قیمت و لوازم دانش آموزان و مدارس پرفروش

فروش عمده مداد رنگی و لوازم تحریر

 در دوره مهد کودک و دبستان مصرف مداد رنگی بسیار بالا است زیرا نقاشی زیاد میکشند و یک روش سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان بحساب می آید توسط مداد رنگی میتوانند رنگها را بشناسند و تشخیص دهند هر شی یا جاندار چه رنگی دارد و چطور شکل آن را بکشد و نام آن را یاد بگیرد در سنین بالاتر از مداد رنگی کمتر استفاده شده زیرا دروس نقاشی وجود ندارد و فقط برای دانشجویان دانشگاهی رشته هنر و گرافیم این لوازم تحریر لازم میشود و بقیه نیازی به آن ندارند.

بنابراین گروه دانش آموزانی که مصرف زیاد مداد رنگی دارند دوره ابتدایی و پیش دبستانی هستند یکی از مداد رنگی باکیفیت موجود در بازار با قیمت مناسب مداد رنگی امپراطور است حراجی پلاستیک با پخش و فروش انواع لوازم تحریر مانند دفتر خطی و دفتر نقاشی و خودکار و مداد و تراش و پا کن و دفترچه یادداشت در خدمت لوازم تحریر فروشان و خرازی فروشی ها و پلاستیک فروشی میباشد و میتوانند این محصولات لوازم تحریر پرفروش را با قیمت ماسب بصورت عمده از ما تهیه نمایند.

 

مداد رنگی امپراطور پخش و فروش عمده لوازم تحریر ارزان قیمت و لوازم دانش آموزان و مدارس پرفروش

 

خرید عمده خرده ریز فانتزی پرفروش

دیگر محصولات متنوع خرده ریز آشپزخانه و لوازم خرازی مانند انواع جوراب و برس مو و شانه مو و اجناس پارچه ای نیز داریم که همگی را میتوانید با قیمت روز و موجودی انبار در کانال حراجی پلاستیک مشاهده نمایید و در صورت تمایل خرید عمده مداد رنگی امپراطور که تولید ایران است را انجام دهید.

توصیه ما داشتن چندین نمونه مداد رنگی 12 رنگ متنوع امپراطور و البرز و آدمیرال و سایر برندها در فروشگاه خود است زیرا هر شخصی سلیقه خاصی دارد و خرید نوع خاصی از مداد رنگی میپردازد و یکی از محصولات پرفروش در لوازم تحریر فروشی ها میباشد.

با شروع فصل مدارس حتما چندین نمونه از لوازم تحریر در فروشگاه خود داشته باشید تا باعث جذب مشتری بیشتر و کسب سود در کنار این محصولات تحریری را تجربه نمایید و به سوددهی مناسبی برسید.

برای دیدن محصولات به کانال حراجی پلاستیک مراجعه نمایید
مشخصات مداد رنگی امپراطور
جنس مداد رنگی پلیمری
رنگبندی مداد رنگی دوازده رنگ بلند
مناسب دانش آموزان مهد و ابتدایی و کودکان در منزل
برندهای مداد رنگی امپراطور و ادمیرال و جی ام
محصول دارای مغزی درجه یک با نوشتار راحت و روان

 

مداد رنگی امپراطور پخش و فروش عمده لوازم تحریر ارزان قیمت و لوازم دانش آموزان و مدارس پرفروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *