جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مسواک لثه شور تورنتو پخش و فروش عمده انواع مسواک کودک و بزرگسالان

مسواک لثه شور تورنتو

مسواک لثه شور تورنتو

مسواک لثه شور تورنتو محصول جدید کارخانه تولیدی مسواک و لوازم بهداشتی با برند تورنتو است تولید شده با کیفیت عالی و قیمت مناسب و مواد درجه یک بهداشتی در چندین رنگ متنوع است مسواک یک وسیله شخصی و بسیار پرمصرف و لازمه هر شخص است و در کارخانه بهداشتی مختلف با برند ها و نمونه های مختلف تولید می شود.

برس یا همان موهای مسواک در سه نوع نرم و سفت میباشد که هر شخصی بنا به سلیقه خود و میزان حساسیت و آسیب پذیری لثه خود اقدام به تهیه مسواک خود می نماید برخی مسواک ها ساده هستند برخی مسواک ها لثه شور هستند که هر کدام مشتری خاص خود را دارند در این بین برخی اقدام به تولید مسواک های برقی و اتومات کردند که با باطری کار میکنند و فقط شما کافیست مسواک را بر روی دندان خود نگهدارید و مسواک با چرخش سری خود دندان شما را تمییز می کند.

مسواک لثه شور تورنتو  پخش و فروش عمده انواع مسواک کودک و بزرگسالان

 

پخش عمده مسواک 

برند تورنتو چندین نمونه مسواک مختلف دارد مسواک ساده رنگی و مسواک کودک ساده و مسواک فانتزی طرح دار کودکان و مسواک کریستالی دو رنگ قابدار و مسواک جدید لثه شور که تولید کرده و مورد استقبال همه قرار گرفته و از نظر قیمت بسیار ارزانتر از نمونه های مشابه و خارجی است.

پخش پلاستیک طالبلو با پخش و فروش عمده انواع مسواک ساده هادی دنت و لثه شور و مسواک کودک ساده و طرح دار ومسواک های 3 عددی خانواده که همگی با قیمت ارزان عمده فروشی میشوند برای خرید عمده و غیر حضوری مسواک و سایر خرده ریز های آشپزخانه با مراجعه به کانال پخش پلاستیک حراجی طالبلو با برسی اجناس با عکس و قیمت شروع به خرید نمایید و بار شما از طریق باربری برای شما ارسال می شود.

مسواک لثه شور تورنتو  پخش و فروش عمده انواع مسواک کودک و بزرگسالان

در کنار این اجناس ما اسباب بازی کودکان و انوع برس بزرگسالان و کودکان و شانه های پلاستیکی و برخی از لوازم شخصی و ضروری بهداشتی را عمده فروشی میکنیم با برسی و مقایسه قیمتها و اجناس با دیگران در صورت تمایل و نیاز برای فروشگاه خرید عمده خود را انجام دهید

برای دیدن اجناس با قیمت به کانال پخش پلاستیک مراجعه نمایید

مشخصات مسواک قابدار

نوع مسواک : دندان و لثه شور

رده بندی سنی : بزرگسالان

نوع برس مسواک : زبر متوسط

کشور تولید کننده : ایران

مسواک لثه شور تورنتو پخش و فروش عمده انواع مسواک کودکان و بزرگسالان