جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کش قیطانی شلوار پخش و فروش عمده کش قیطونی - خرید عمده کش لباس - کش شلوار رنگی

کش قیطانی شلوار

کش قیطانی شلوار

کش قیطانی شلوار 8 متری برش خورده تولید شده در ایران با کیفیت و قیمت مناسب در نوع ساده و رنگی برای فروش عمده در پخش پلاستیک طالب لو موجود است کش قیطانی از گذشته تا بحال مصارف بسیار زیادی داشته و دارد و در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد کش قیطونی که در ضخامت های مختلفی هستند.

کش شلوار با روکشی از نخ گاها رنگی و گاها ساده و گاها راه راه که بستگی به سفارش و درخواست مشتریان دارد در مصارف لباس و لوازم خرازی مورد استفاده قرار میگیرد از کش قیطانی در تولیدات لباس بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و از نوع های نازک آن در ساخت کش مو و دستبند و گردنبند مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کش قیطانی شلوار  پخش و فروش عمده کش قیطونی - خرید عمده کش لباس - کش شلوار رنگی

پخش و خرید عمده کش قیطانی

پخش پلاستیک حراجی با فروش عمده کش قیطانی برش خورده 8 متری که با کیفیت و قیمت مناسب است در خدمت همگان هستیم و یک کالای پرفروش و مصرفی است و در فروشگاه های پلاستیک فروشی و خرازی به فروش می رسد و هر شخصی بنا به سلیقه خود نوع ساده یا کش قیطونی رنگی را تهیه می کند.

 نوع کش های دیگری هم هستند که نواری و کش پهن و هر نوع دارای کشندگی و مقاومت های مختلفی هستند و  هر کدام بنا به استفاده مورد نیاز متفاوت است بیشترین استفاده از کش پهن در صنعت لباس ایت ولی از کش قیطانی گرد در زمینه بند شلوار استفاده میشود.

کش قیطانی نسبت به کش پهن مقاومت و دوام بیشتری دارند و حالت کشی بیشتری را میدهد به راحتی پاره نمیشود و کارایی بسیار زیادی دارد

برای خرید عمده به کانال تلگرام مراجعه کنید 

مشخصات کش قیطانی شلوار

برند تولیدی : کشبافی پدیده

متراژ : 8 متری 

 

کش قیطانی شلوار  پخش و فروش عمده کش قیطونی - خرید عمده کش لباس - کش شلوار رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *