جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لیف توری توپی حمام انواع لیف و کیسه دستی و پشت کش نخی و پنبه آنیتا

لیف توری مشتی

لیف توری توپی

لیف توری گرد توپی حمام از تور نرم خارجی با کیفیت و کاملا بهداشتی در رنگبندی مختلفتولید شده و هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند مناسب برای تمام پوست بدن میباشد دارای خاصیت ایجاد کف زیاد مناسب برای استفاده با انواع شامپو و صابون است این لیف توری در شکل گرد پفکی و گل با نخ آویز می باشد بنابراین اگر پوستی خشک و حساس دارید با خیالی آسوده می توانید از این لیف استفاده کنید.

یکی از لوازمی که هر شخصی به آن نیاز دارد و برای نظافت خود از آن استفاده می کند لیف و کیسه میباشد حال لیف کیسه در تنوع بسیار زیادی وجود دارد و هر شخصی بنا به سلیقه و علاقه مندی و نیاز خود اقدام به تهیه آن می نماید.

لیف توری توپی حمام پخش و فروش عمده انواع لیف و کیسه دستی و پشت کش نخی و پنبه آنیتا

خرید عمده انواع لیف دستی 

لیف در جنس نخ و پنبه و پلی استر و توری ساخته می شوند لیف خود در مدل دستی و پشت کش  یکی از لیف اقتصادی و مقرون به صرفه که ایجاد کف زیاد میکند و با کمی مایع شستشو و یا صابون شما کف زیادی خواهید داشت لیف توری هست از بهترین خاصیت لیف توری درست کردن کف فراوان با مایع شستشو کم بنابراین از بهترین لیف برای استفاده از شامپو بدن می باشد زیرا لیف نخی و پلی استر به راحتی کف نمیکنند و مایع بسیاری نیازمند هستند.

از خواص نخ جذب ابتدایی مایع در خود و سپس پس زدن آن  ولی لیف توری توپی تمام مایع و کف را پس میزند زیرا حالت نایلونی که دارد در خود چیزی جذب نمی کند مزایای دیگر لیف توری توپی شستن و خشک کردن لیف توری حمام  به راحتی با آب کم شسته شده و با یک تکان خشک میشود لیف توری توپی حمام در مدل پشت کش و گرد مشتی وجود دارد.

لیف توری توپی حمام پخش و فروش عمده انواع لیف و کیسه دستی و پشت کش نخی و پنبه آنیتا

پخش عمده لیف توری

پخش پلاستیک حراجی طالبلو با فروش عمده انواع لیف و کیسه تولیدی شرکت آنیتا در خدمت مشتریان  تولیدی لیف و کیسه آنیتنا از تولید کنندگان نمونه و لیف و کیسه با کیفیت و قیمت ارزان  انواع لیف دستی صدف و لیف دستی عروس و لیف دستی کنگره و لیف دستی پشت کش عربی و لیف پشت کش اعلا بزرگ و لیف توری و کیسه حمام  این محصول در تمام فروشگاه ها بفروش میرسد.

از کالاهای مصرفی و شخصی است و بسیار پرفروش میباشد و حتما در فروشگاه خود داشته باشید لیف توری توپی حمام مناسب صادرات نیز است لیف های دیگر را میتوانید در کانال حراجی پلاستیک با قیمت میتوانید مشاهده نمایید از محصولات دیگر که در حراجی پلاستیک عمده فروشی میشود میتوان به انواع لوازم و اجناس خرازی کلیپس و کش مو و برس مو و جوراب مردانه و زنانه و جوراب کودک اشاره کرد لیف توری توپی حمام دارای بند کنفی برای آویز کردن لیف است.

این لیف دارای دوام بسیار زیاد در رنگبندی سبز و سفید و صورتی و قرمز و آبی است از نظر سایز بزرگ بوده و مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان است بهترین مایع شستشو جهت استفاده لیف توری شامپو بدن است زیرا هر دو در کنار هم کیف زیادی درست میکنند بنابراین در هنگام استفاده دقت نمایید از مایه کمی بر روی لیف بریزید تا کف زیاد نداشته باشید و براحتی شسته شوید.


برای دیدن محصولات به کانال حراجی پلاستیک مراجعه نمایید
مشخصات لیف حمام
جنس لیف از توری نرم و لطیف
مدل لیف مشتی گرد توپی و گرد پفکی بزرگ
مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان
برای تمام پوست بدن مناسب بوده بدون ایجاد حساسیت
دارای خاصیت ایجاد کف زیاد با شامپو بدن
دارای دوام و کیفیت عالی در سایز بزرگ

 

لیف توری توپی حمام پخش و فروش عمده انواع لیف و کیسه دستی و پشت کش نخی و پنبه آنیتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *