جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ناخن گیر استیل طرحدار نوزادی و کودک خرید عمده ناخنگیر دست و ناخن گیر پا استیل درجه - ناخنگیر اعلا بهداشتی

ناخن گیر استیل طرحدار

ناخن گیر استیل طرحدار

ناخن گیر یکی از وسایل ضروری‌ است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد کوتاه و مرتب نگه‌داشتن ناخن‌ها بخش مهمی از بهداشت فردی است و باید از سنین کودکی به بچه‌ها آموزش داده شود بسیاری از پزشکان معتقدند هر شخصی باید ناخنگیر شخص خود استفاده کند یا اگر افراد از ناخن‌گیر مشترک استفاده می‌کنند پس از هر بار استفاده ناخنگیر شسته و تمیز شود.
ناخن‌گیرهای اولیه بسیار ساده بودند اما اکنون ناخن‌گیرهایی در بازار موجود است که شکل‌های مختلفی دارند و برای کاربردهای مختلفی طراحی‌شده‌اند بعضی از آنها همراه خود سوهان و لوازمی دارند که آن‌ها را برای مانیکور، پدیکور و دیزاین ناخن مناسب می‌کند.

ناخن گیر استیل طرحدار خرید عمده ناخنگیر دست و ناخن پا استیل درجه

نکات مهم در خرید ناخنگیر

خرید ناخنگیر شاید بسیار ساده به نظر برسد اما این کار هم مانند هر چیز دیگری نیازمند این است که نیاز خودتان را بشناسید تا بتوانید یک جنس مناسب و باکیفیت تهیه کنید برای مثال ناخنگیرهایی با تیغه‌ی کوچک و منحنی اغلب برای دست مناسب‌اند و ناخن‌های بزرگ با تیغه‌ی صاف برای پاها در ضمن اگر می‌خواهید ناخنگیر شما برای مرتب کردن ناخن‌های مصنوعی که اغلب استحکام بیشتری نسبت به ناخن طبیعی دارند هم کاربردی باشد باید یک جنس محکم تهیه کنید تیز بودن و صاف بودن تیغه‌های ناخنگیر هم برای صدمه ندیدن ناخن‌ها بسیار مهم است.

ناخن گیر استیل طرحدار خرید عمده ناخنگیر دست و ناخن گیر پا استیل درجه - ناخنگیر اعلا بهداشتی

خرید عمده انواع ناخن‌گیر کودک و بزرگسال

در فروشگاه طالبلو پلاستیک می‌توانید انواع ناخن‌گیر برای گروه‌های سنی مختلف و با کاربردهای متفاوت را تهیه کنید ناخنگیر بزرگسالان تیغه صاف با بدنه طرحدار در طرح بندی مختلف مورد پسند همه مستحکم با کیفیت بسیار خوب همچنین ناخنگیر فانتزی کودکان و نوزادها با بدنه روکش پلاستیکی از اشکال حیوانات که جلوه زیبایی به ناخنگیر داده و در سرویس سیسمونی جایگاه خاصی دارد و مورد پسند همگان هستند.

بهداشتی‌ترین حالت استفاده از ناخنگیر هر کسی ناخن گیر شخصی و فردی خودش را داشته باشد تا احتمال انتقال بیماری از این طریق به صفر برسد ناخن گیر باید قبل و بعد از هر بار استفاده ضدعفونی شود حتی اگر از ناخن گیر شخصی استفاده می‌کنید ضدعفونی کردن آن را فراموش نکنید نکته مهم دیگر استفاده از ناخن گیر در سایزمناسب برای ناخن هر فردی است.

برخی افراد به خصوص در میان خانم‌ها دست‌های ظریف و ناخن‌های کوچکی دارند و نباید سراغ ناخن گیرهای بزرگ بروند چون باعث شکسته شدن ناخن می‌شود در حالت برعکس برای ناخن های ضخیم و بزرگ انتخاب ناخن گیر کوچک تر از ناخن کار گرفتن ناخن را سخت می‌کند چون قدرت لازم را ندارد و باعث می‌شود به صدف ناخن آسیب برسد.

پخش پلاستیک طالبلو با پخش و فروش عمده ناخنگیر استیل طرحدار عمده در خدمت مشتریان و خرازی فروشی ها بوده و با قیمت مناسب میتوانند اجناس مورد نیاز فروشگاه خود را از ما تهیه بفرمایند.

ناخن گیر استیل طرحدار  نوزادی و کودک خرید عمده ناخنگیر دست و ناخن گیر پا استیل درجه - ناخنگیر اعلا بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *