جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
انبر سالاد استیل پخش و فروش عمده خرده ریز فانتزی آشپزخانه فلزی

انبر سالاد استیل

انبر سالاد استیل

انبر سالاد استیل از استیل ضد زنگ و درجه یک تولید شده و در چندین مدل تکی سرگرد و دوتایی کوتاه و بلند قاشقی و چنگکی و تخت میباشند از نظر وزنی سبک بوده مناسب برای سالاد و کتلت و کوکو و سرخ کردنی و ماکارانی و یخ هستند هر کدام کارایی خاص خود را دارند انبر سالاد استیل دوقلو دارای حلقه در روی بدنه است تا پس از استفاده دهانه انبر توسط آن بسته شده تا فضای کمتری را بگیرد انبر وسیله‌‌ای اهرم مانند است  دارای دو بازوی فشاری و دو قسمت چنگال مانند است با فشردن آنها میتوان مواد غذایی را برداشته بر بسقاب خود قرار دهیم.

انبر سالاد ما در بازار مدل های متنوعی داریم و در جنس های مختلفی تولید میشوند  پلاستیکی نسوز سیلیکونی و فلزی اعلا و معمولی ابتدا این محصول از چین وارد ایران شد و بسیار مورد استقبال و مصرف قرار گرفت انبر استیل دوقلو مورد توجه همه قرار دارد زیرا در یک پک دو عدد انبر سالاد کوچک و بزرگ قرار دارد و با وزن سبک و ضد زنگ کارایی بسیار زیادی را دارد و در منازل و رستوران و هتل و کیترینگ ها و فست فود مورد استفاده قرار میگیرد.

نمونه مشابه این محصول در ایران نیز تولید میشود از دو نوع استیل بگیر و نگیر از نظر قیمیت از نمونه چینی ارزانتر بوده و کیفیت خوبی نیز دارد از انبر سالاد در کارهای سالد کشیدن بر سر سفره که از نمونه فانتزی و سرگرد و چنگکی ان بسیار استفاده میشود نمونه قاسقی دوقلو که به عنوان انبر سالاد در فست فود و رستوران و انبر یخ نیز نامیده میشود استفاده میشود.

 

انبر سالاد استیل پخش و فروش عمده خرده ریز فانتزی آشپزخانه فلزی

اجناس فلزی پرفروش آشپزخانه

انبر استیل فروش بالایی نیز دارد و بسیار مورد توجه همه قرار دارد از دیگر استفاده ها برای آشپزی میباشد چون مقاومت بالایی در مقابل گرما دارد در سرخ کردن و جابجا کردن غذاهای سرخ کردنی مانند کتلت و کوکو مورد استفاده قرار دارد از نمونه چنگکی نیز در کشیدن ماکارانی بسیار استفاده میشود و انبر ماکارانی معروف است.

میبینم که هر کدام از انبر سالاد برای کار خاصی تولید شده اند و یک فروشگاه پلاستیک فروشی باید تمام نمونه این محصول را داشته باشد چون هر خریداری میتواند تمام نمونه انبر سالاد و انبر یخ و انبر غذا و ماکارانی را نیازمند باشد مخصوصا هنگام تهیه خرده ریز آشپزخانه فانتزی جهیزیه تمام نمونه انبر سالاد خریداری میشود تا مجموعه انبر در آشپزخانه تکمیل باشد.

پخش پلاستیک حراجی طالبلو با پخش و فروش عمده خرده ریز آشپزخانه کاربردی فانتزی با قیمت ارزان در خدمت مشتریان میباشد و تمام محصولات خرده ریز آشپزخانه را میتوانید در کانال تلگرام حراجی پلاستیک مشاهده نمایید دیگر خرده ریز آشپزخانه که در حراجی پلاستیک عمده فروشی میشود.

اجناس خرازی مانند انواع برس مو و کلیپس مو و جوراب مردانه و زنانه و نمگیر و دمکنی درجه یک و نسوز و قالب ژله و محصولات پلاستیکی متنوع دیگری که همگی فروش بالایی دارند و لازمه تمام پلاستیک فروشی میباشند انبر سالاد استیل نیز فروش بسیار بالایی دارد یک کالای مورد نیاز تمام منازل و رستوران و کیترینگ و فست فود میباشد.

بنابراین توصیه ما داشتن نمونه مختلف این کالا در فروشگاه خود میباشد باعث بالا بردن فروش شما و جذب مشتری برای فروشگاه پلاستیک فروشی شما میشود.

برای دیدن محصولات به کانال حراجی پلاستیک مراجعه نمایید
مشخصات انبر سالاد
جنس انبر فلزی استیل ضد زنگ
نوع انبر سالاد انبری با باز جمع شدن آسان
طرح انبر سالاد دوقلو کوچک بزرگ و سر گرد و چنگکی
مناسب برداشتن سالاد و کتلت و کوکو و ماکارانی
مورد استفاده در منازل و رستوران و فست فود و کیتیرینگ
نوع انبر سالاد دوقلو دارای حلقه برای نگهداشتن انبر

 

انبر سالاد استیل  پخش و فروش عمده خرده ریز فانتزی آشپزخانه فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *