جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آبکش بادسته تی تی پخش و فروش عمده خرده ریز پلاستیکی آشپزخانه و اجناس فانتزی پرفروش پلاسکو

آبکش بادسته تی تی

آبکش بادسته تی تی

آبکش بادسته تی تی و همه کاره لی لی از مواد پلاستیک فشرده نو و مرغوب درست شده بسیار با کیفیت و کاملا بهداشتی مناسب برای سبزی شور و خیارشور و ترشی و آبکشی میوه و برنج و تفاله گیر کنار سینک میباشد آبکش بادسته تی تی دارای یک دسته مقاوم برای جابجایی راحت و پایه در زیر برای آبگیری بهتر و سریعتر مواد داخل آبکش میباشد در رنگبندی سفید و صورتی و نارنجی و سبز و آبی است.

در تمام آشپزخانه ها همه نیازمند آبکش هستند و هر شخصی آبکش در سایز متفاوتی برای کارهای متفاوت تهیه میکند و مورد استفاده خاصی را دارد یکی از آبکش همه کاره که در زمینه بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد آبکش دسته دار لی لی است طوری طراحی و ساخته شده که مورد استفاده و نیاز همه میباشد آبکش دسته دار تی تی نیز مشابه این محصول میباشد.

 

آبکش بادسته تی تی پخش و فروش عمده خرده ریز پلاستیکی آشپزخانه و اجناس فانتزی پرفروش پلاسکو

موارد استفاده آبکش پلاستیکی دسته دار

اولین استفاده آبکش بادسته تی تی همه کاره به عنوان صافی تفاله گیر کنار سینگ است با دسته بلند و پایه زیر آن آب تفاله به راحتی خارج شده و موقع خالی کردن دست آلوده نمیشود.

دیگر استفاده آبکش همه کاره لی لی به عنوان آبکشی برنج و سبزیجات و میوه مورد استفاده است هنگام شستن میوه و سبزیجات و برنج حتما آبکش مورد استفاده باید پایه داشته باشد تا با زمین برخوردی نکند و آب داخل آبکش به راحتی خارج شود آبکش همه کاره لی لی این قابلیت را دارد برای همین مورد نیاز و پسند تمام سلیقه ها است.

دیگر استفاده برای صافی خیار شور و ترشی است زیرا با دسته بلند به راحتی از طرف خیار شور و ترشی خارج شده و آب آن در همان ظرف خالی میشود موادی که برای تولید این محصول استفاده شده پلاستیک فشرده کاملا مرغوب و بهداشتی است و به راحتی نمیشکند.

 رنگبندی جالب و مورد پسند تمام سلیقه ها مناسب سرویس آبکش آشپزخانه و سرویس جهیزیه میباشد قیمت این آبکش ارزان بود و یک کالای بسیار مناسب و پرفروش برای پلاستیک فروشی و حراجی فروشی و جهیزیه فروشی میباشد حراجی پلاستیک با پخش و فروش عمده انواع خرده ریز آشپزخانه و اسباب بازی پلاستیکی پسرانه و اجناس پرفروش خرازی در خدمت مشتریان میباشد.

خریداران عمده میتوانند محصولات را با قیمت روز در کانال حراجی پلاستیک مشاهده نمایند و در صورت نیاز برای فروشگاه و مغازه خود خرید غیر حضوری و اینترنتی را انجام دهند از دیگر محصولات کارخانه تولیدی آبکش میتوان به چوب لباس استاندارد و رنده حلب یکتا نام برد این دو محصول نیز فروش بسیار بالایی دارند و لازمه تمام منازل و آشپزخانه میباشند.

توصیه ما داشتن این محصولات در فروشگاه و پلاستیک فروشی شما میباشد جز کالای مصرفی روزمره و مورد نیاز تمام خانه داران است از نظر قیمت نیز بسیار ارزان جز اجناس حراجی هستند آبکش یا همان سبد دسته دار همه کاره لی لی قابل استفاده در منازل و رستوران و فست فود و کیترینگ میباشند با شستشوی راحت و پاک شوندگی آسان مورد توجه همه قرار دارد به عنوان جنس همراه انواع آبکش مورد نیاز همه میباشد بفروش میرسد.

برای دیدن محصولات به کانال حراجی پلاستیک مراجعه نمایید
مشخصات آبکش بادسته تی تی
جنس آبکش پلاستیک مرغوب
آبکش دارای دسته و پایه در زیر خود میباشد
مناسب تفاله گیر و میوه و سبزی شور
شستشو و پاک شوندگی راحت و سریع
یک محصول همه کار مورد نیاز در تمام آشپزخانه
رنگبندی سفید صورتی آبی سبز و نارنجی

 

آبکش بادسته تی تی پخش و فروش عمده خرده ریز پلاستیکی آشپزخانه و اجناس فانتزی پرفروش پلاسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *